wtorek, 22 lipca 2014

Witajcie !

Witam Was wszystkich !

  Mam na imię Wiktoria i jak widać, założyłam bloga ! Dlaczego ? Myślę, że po to, aby pomógł on mi przełamać nieśmiałość, poznać nowych ludzi, dzielić się z Wami moimi myślami, ale także po to by odkryć to, co było dotąd dla mnie nieznane. Będziecie także mogli dowiadywać się nieco o moich pasjach i inspiracjach. Nie zabraknie także wielu ciekawych fotografii i stylizacji. Mam nadzieję, że z pośród mnóstwa stron o takiej tematyce uda mi się choć trochę zwrócić Waszą uwagę  na mojego bloga, co da mi wiele satysfakcji i na pewno wywoła uśmiech na mojej twarzy.

Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. 
Do zobaczenia niebawem !

7 komentarzy:

  1. Hej! miło cie poznać! i powodzenia w prowadzeniu bloga!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    I dużo pomysłów na posty :)
    Pozdrawiam

    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. :)

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia życzę, dużo obserwatorów!:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę powodzenia w blogowaniu,wiele powodzeń i dużo prawdziwych czytelnikow życzę . :-)
    Zapraszam Ciebie na mojego bloga,może znajdziesz czas na skomentowanie notki i coś Cię zainteresuję?;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życze kochana:) będę wpadać:) psw wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia kochana :)
    obserwujemy ? Daj znać u mnie w komentarzu.
    Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń